Thursday, May 28, 2009

Sambutan hari Guru SMTBP Tahun 2009



Pada 18hb. Mei yang lalu sambutan hari guru peringkat Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat telah diadakan. Sambutan dimulakan dengan semua guru diarak dengan paluan kompang dan bunga manggar masuk ke Dewan Sri Banang Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat Johor. Guru-guru berjalan dengan ceria dan gembira sekali diikuti dengan temukan gemuruh oleh pelajar-pelajar yang sedia menunggu di Dewan Sri Banang.








Sambutan kali ini agak meriah sekali dengan setiap persembahan di iringi oleh kugiran pelajar-pelajar Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat. Persembahan dimulakan dengan nyayian oleh pelajar-pelajar dikuti oleh persembahan Cikgu Ahmad Sabari dengan lagu Widuri, seterusnya Cikgu Jumari Dan Duet oleh Cikgu Ridwan dan Cikgu Hussin Bahari. Setiap Guru diberi cenderamata dan bunga sempena Hari Guru oleh JawatanKuasa pelajar.

Majlis diakhiri dengan acara memotong kek Sempena Hari Guru oleh Tuan Pengetua Tn. Hj Abd. Rahim Ahmad, GPK 1 Tn. Hj Mohyideen Bahrun, GPK HEM En. Abd Rahman Hashim dan GPK koko Pn. Hjh Maimunah Bte Mohd Sidin.




No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "