Tuesday, March 24, 2009

Salam Sejahtera

Assalamualaikum,

Saya baru saja melancarkan blog saya untuk rakan-rakan, anak tempatan Seri Merlong dan semua yang ingin berkongsi pengalaman dengan saya. saya berharap dengan adanya blog saya ini akan memberi peluang kepada anak tempatan kampung seri merlong yang berada di kampung atau yang jauh merantau dapat meluangkan masa untuk memberi idea dan pendapat supaya kita dapat bersatu dan mengimbas kembali kenangan kita yang lalu. Saya amat berharap kepada anak-anak kampung seri merlong yang merantau atau ahli-ahli professional anak kampung dapat menyumbang pengalaman dan pengetahuan kepada anak-anak kampung kita..

Walaupun blog saya ini masih belum lengkap sepenuhnya tetapi saya rasa , tidak menjadi masalah kepada kita untuk menyatu padukan anak-anak seri merlong. saya akan lengkapkan blog saya ini dalam waktu yang terdekat ini.

Segala kesulitan saya mohon maaf.



Sekiranya anda ada idea dan pendapat silakan emailkan kepada saya di : www.MerlongKampungku@gmail.com



Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "