Tuesday, June 23, 2009

Bertemu kawan lama

Hari ini aku pergi ke KL kerana menghadiri kursus Di Hotel Dynasty Kuala Lumpur selama seminggu. Dah lama juga tak ke KL.Kalau tak ada urusan memang jarang ke KL.Seronok juga ke sini kerana sekurang-kurangnya dapat mengimbas kembali kenanganku ketika belajar dulu. Namun semuanya dah berubah. Terkial-kial aku nak ke Hotel Dynasty.
Aku cuba hubungi rakan-rakanku semasa aku menuntut di Sek. Men. Teknik Muar dulu.hai..riuh rendah bila berjumpa kerana dah lebih 20 tahun tak jumpa.Alhamdulillah ramai kawan-kawan sekelas dulu yang telah berjaya jadi usahawan bertaraf jutawan.Tak sabar-sabar masing-masing bercerita tentang kisah lama semasa di sekolah dan di asrama.Kami bersembang sampai pukul 2.30 pagi di kedai mamak berhampiran hotel Dynasty.Bagus jugak kawan-kawanku dah bertaraf jutawan tapi tak kisah minum kat kedai mamak.
Cerita lama masih tak habis lagi.Semua mereka nak sambung cerita malam ini.Ada kawan-kawan lagi yang nak jumpa.Terima kasih kawan-kawanku Hamdan,Hasmuri,Md Som ,Semail,Mokhtar,Azali dan lain-lain.Hubungan siratulrahim masih utuh antara kami. Terima kasih rakan-rakanku.

No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "