Saturday, June 6, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat Zuriatunfadzliah Bte Hj Sahdan dan Ahmad Rizuan Bin Hamid

Hari ini hari yang paling sibuk bagiku.Hari ini aku terpaksa memenuhi undangan 4 jemputan perkahwinan.Aku bertolak dari Semerah ke Kampungku Seri Merlong untuk memenuhi jemputan anak buahku dan anak didikku Zuriatunfadzliah Bte Hj Sahdan ,bekas pelajar Sek Men. Teknik Batu pahat dan pasangannya Ahmad Rizuan Bin Hamid. Selamat Pengantin Baru Semoga bahagia keanak cucu.
Aku tiba di rumah pengantin kira-kira jam 11.30 pagi.Setelah berjumpa dengan pak Cik ku Hj sahdan aku terus menjamu hidangan. Ramailah orang yang aku kenal maklumlah kampungku sendiri.Masih ku ingat nama orang-orang kampungku walau pun dah lama tak bertemu. Cuma mereka nampak makin tua, maklumlah makin berumur.
Selepas makan aku berbual dengan saudara maraku seperti Hj Sarbini, Zaidi abang sulong pengantin dan sempat bersalaman dengan En. Isa.Tapi aku tak dapat berada di situ lama kerana aku terpaksa beredar untuk memenuhi undangan-undangan yang lain.
sayang aku tak dapat melihat pengantin bersanding.Jadi tak dapatlah nak memberi gambar-gambar persandingan pengantin untuk tatapan bekas bekas pelajar SMTBP.Manalah tahu mungkin pengantin bermurah hati untuk memberi sekeping dua gambar,nanti saya akan muatkan dalam blog ini.
Aku balik sekitar jam 12.30 Tengahari meskipun terasa berat untuk meninggalkan majlis.Mudah-mudahan cepat dikurniakan cahayamata. Selamat Pengantin Baru.

1 comment:

  1. salam bro, dapatkan shoutbox percuma di oggix.com dan letakkan di sidebar, senang sket pengunjung nak berinteraksi dengan pemilik blog dan sesama pengunjung....

    ReplyDelete

" Sila tinggalkan komen anda "