Saturday, June 6, 2009

Selamat Pengantin Baru Buat Mohd Shah Rizal dan Nurulliza

Cuti sekolah ini saya memang agak sibuk memenuhi undangan perkahwinan anak buah, anak murid dan jiran tetanggaku.Maklumlah biasanya cuti sekolah ini orang memang berebut-rebut untuk menyambut menantu.Pada 30hb.Mei yang lalu saya menerima jemputan perkahwinan anak buahku Mohd Shah Rizal Bin Tumin dan Nurulliza Bte Sharom di Taman Pulai Indah Skudai Johor. saya bersama-sama keluarga berada di Taman Pulai Indah Untuk meraikan majlis perkahwinan Mohd Shah Rizal dan Nurulliza.Buat Abang Izal semoga bahagia hingga ke anak Cucu.
Kepada En. Tumin dan Puan Samiah Amin,selamat menerima menantu.Saya doakan semoga semuanya bahagia hendaknya.



Saya dan keluarga sedang menjamu selera


Pengantin sedang diarak dengan paluan kompang


Pengantin sedang bersanding


Keluargaku sedang berangkat pulang

No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "