Friday, October 23, 2009

Hari Keluarga SMT Batu Pahat

Ikatan siratulrahim akan menjadikan sebuah organisasi itu cemerlang dan terbilang. Oleh yang demikian maka pihak pentadbiran dan kelab guru telah mengadakan hari keluarga SMT Batu Pahat untuk menguatkan ikatan kekeluargaan dikalangan warga SMT Batu Pahat termasuk guru, staff dan keluarga masing-masing. Disamping itu juga guru-guru dapat merapatkan hubungan antara kakitangan dan keluarga.
Majlis yang diadakan sungguh meriah sekali dan mendapat sambutan yang mengalakkan meskipun guru-guru sibuk dengan tugas dan jemputan perkahwinan saudara mara. Dalam ucapannya pengetua mengucapkan terima kasih kepada warga SMT dan keluarga kerana sanggup datang dan memeriahkan majlis pada hari itu. Mudah-mudahan dengan kehadiran keluarga akan memberi sokongan kepada suami atau isteri untuk menjalan tugas yang diamanahkan dengan cemerlang.

Kanak-kanak ada lah insan yang paling gembira, kerana disamping dapat bermain dalam sukanika , mereka juga dapat duit raya daripada pengetua. Saya sempat merakamkan gambar yang diambil pada hari tersebut.


Keluarga En. Teo dan Puan Ng

"Bila aku nak dapat anak macam ni ye.... " Husna

Cikgu Hj Kosnan dan keluarga

Penyambut Tamu Pn. Merina dan Cik Efni. Bergaya you


Sukanika anak-anak



Sukanika Guru dan Staf


Cikgu Hassan Darmawi dan keluarga


Bersama Tuan Pengetua

GPK KO-KO Pn. Hjh Maimunah dan Suami. Segak dan bergaya


Cikgu Izzudyn, Cikgu Jayati dan kaunselor En. Ghani

Majlis diadakan pada 3Hb. Oktober bermula pada jam 8.30 pagi dan berakhir pada pukul 1.00 tengahari.





No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "