Monday, October 5, 2009

Sambutan Hari Raya Sekolah Menengah Teknik Batu pahat Johor.

Sambutan Hari Raya masuk hari yang ke 16, kalau tak silap saya. Tetapi sambutan masih diadakan di merata tempat untuk meraikan saudara mara dan rakan-rakan. Tidak ketingalan pelajar-pelajar , guru-guru dan kakitangan Sekolah Menengah Teknik Batu Pahat telah mengadakan hari terbuka peringkat sekolah yang diadakan pada 2hb. Okt.2009. Pelajar dan guru-guru telah mengadakan rumah terbuka di bengkel masing-masing. Guru-guru bengkel dan pelajar bertungkus lumus menyediakan makanan yang lazat-lazat untuk dihidangkan kepada kumpulan guru, pengetua dan kakitangan sekolah yang berselawat dari bengkel ke bengkel.
Semua bengkel telah mengadakan rumah terbukanya seperti bengkel Elektrik, bengkel Elektronik, bengkel KFL, bengkel ABM, Bengkel Binaan Bangunan, bengkel PPU, bengkel Auto, bengkel kejuruteraan Mekanikal, bengkel kejuruteraan Elektrik dan bengkel kejuruteraan Awam. Berikut rentetan hari bersejarah tersebut.


Pengetua dan Penolong kanan Sedang Menjamu selera


senyuman manis guru-guru

Guru sedang menjamu selera

Pelajar perempuan sedang menjamu selera


Hey...aku ngah posing habis ni..

Sebahagian daripada guru-guru Binaan Bangunan

Jamuan Hari Raya di bilik guru






Memang meriah sambutan hari raya tahun ini. Berbaloi sampai tak muat perut. Bengkel elektrik dengan ketupat dan rendangnya, bengkel KFL dengan asam pedasnya, BB dan Auto dengan nasi Beriani gamnya, Pendidikan Khas dengan satenya, Kej.Awam dengan lontong dan rendangnya. Semoga bertambahlah keakrapan guru-guru, kakitangan sekolah dan pelajar sambil saling bermaafan. Semoga sekolah Teknik akan menjadi sekolah yang cemerlang.

No comments:

Post a Comment

" Sila tinggalkan komen anda "